با ازسرگیری پروازهای شرکت هواپیمایی لوفتهانزا به ایران از 12 اسفند 1403، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران “هما” اعلام کرد که آماده ارائه خدمات پذیرایی به این پروازها در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) است. این توافق پس از برگزاری جلسات متعدد بین نمایندگان لوفتهانزا و مدیران ارشد کیترینگ “هما” حاصل شد.

این جلسات شامل ممیزی کیترینگ، ممیزی امنیتی و ارائه منوهای اجرایی بود و طی آن، هماهنگی‌های لازم برای استمرار خدمات مورد بررسی قرار گرفت. همچنین، با حضور نمایندگان هواپیمایی لوفتهانزا، کارشناسان کیترینگ “هما” و سایر بخش‌های مرتبط، جلساتی با هدف آشنایی با سیستم جدید انبارداری و سیستم ثبت صورتحساب و حسابداری لوفتهانزا برگزار شد.

بر اساس این قرارداد، خدمات غذایی به پروازهای لوفتهانزا در سه کلاس مسافری ارائه می‌شود و متناسب با هر کلاس، منوهای متنوعی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

شایان ذکر است که در سال 1398 و در زمان مدیرعاملی فرزانه شرفبافی در “هما”، با افتتاح کیترینگ “هما” در فرودگاه حضرت امام (ره) و عقد قرارداد با شرکت هواپیمایی لوفتهانزا، تمامی خدمات غذایی پروازهای این شرکت در مسیر تهران به مقصد فرانکفورت از کیترینگ “هما” تهیه و تامین می‌شد. این توافق جدید، ادامه همکاری موفقیت‌آمیز بین دو شرکت هواپیمایی را نشان می‌دهد.

آریا کارگو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *