زهرا بختیاری، مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)، در نشست کمیسیون حمل و نقل، ترانزیت و لجستیک اتاق ایران، به مناسبت شصت و سومین سالگرد تاسیس این شرکت، اعلام کرد که “هما” به عنوان ناوگان حامل پرچم، با ارزشی معادل 97 همت، همچنان دارای اعتبار جهانی است و لوگوی آن پس از 63 سال، در جایگاه شایسته‌ای قرار دارد.

بختیاری با اشاره به نوسازی و توسعه ناوگان شرکت، اظهار داشت که بهترین مسیر برای ایران ایر، ایجاد درآمد از ظرفیت‌های موجود و استفاده از این منابع برای توسعه است. وی تاکید کرد که هما بخش خصوصی را شریک استراتژیک خود می‌داند و از پیشنهادات همکاری دوجانبه استقبال می‌کند.

مدیرکل روابط عمومی هما همچنین به تاثیر تحریم‌های اروپایی بر این شرکت اشاره کرد و گفت: تحریم‌های اروپا باعث شده که ایران ایر 53 درصد زیان‌ده شود.

در این نشست، اعضای کمیسیون حمل و نقل، ترانزیت و لجستیک اتاق ایران، با تاکید بر اینکه هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) جزو پایه‌های اصلی صنعت حمل و نقل کشور محسوب می‌شود، خواستار ارائه درخواست‌ها و محورهای پیشنهادی هما برای همکاری با بخش خصوصی به‌صورت مکتوب شدند تا اقدامات لازم برای بررسی و اجرای آن‌ها انجام شود.

آریا کارگو

By آرش سعیدی

آرش سعیدی من فارغ‌التحصیل رشته مهندسی هوافضا هستم و از کودکی به پرواز و هواپیماها علاقه داشتم. فعالیت حرفه‌ای خودم را از سال ۱۳۹۴ با وبلاگ‌نویسی درباره اخبار صنعت هواپیمایی و نقد و بررسی هواپیماهای مسافربری آغاز کردم. پس از کسب تجربه، با چند نشریه تخصصی همکاری کردم و در حال حاضر، به عنوان دبیر بخش تحلیل و گزارش در یک مجله معتبر حمل و نقل هوایی فعالیت می‌کنم. تلاش من این است که اطلاعات دقیق و جذابی از دنیای هوانوردی را به مخاطبان ارائه دهم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *