در خبری خوش برای صنعت گردشگری و روابط اقتصادی دو کشور، وزیر توسعه اقتصادی روسیه از افزایش چشمگیر تعداد پروازهای مستقیم بین ایران و روسیه در نیمه نخست سال جاری خبر داد.

بر اساس اعلام ماکسیم رشتنیکوف، وزیر توسعه اقتصادی روسیه، تعداد پروازهای مسافری بین دو کشور در این مدت بیش از دو برابر شده است. این افزایش قابل توجه در تعداد پروازها، نشان از رشد روابط دو جانبه و افزایش تبادلات تجاری و گردشگری بین ایران و روسیه دارد.

رشتنیکوف همچنین از افزایش ۵۲ درصدی میزان گردشگری بین دو کشور در این مدت خبر داد و این رشد را ناشی از افزایش سفرهای بدون ویزا و افزایش تعداد پروازهای مستقیم دانست. وی ایران را یکی از مهم‌ترین شرکای تجاری روسیه در حوزه گردشگری معرفی کرد.

این رویداد مثبت نشان می‌دهد که روابط اقتصادی و گردشگری بین دو کشور در مسیر توسعه و گسترش قرار دارد و این افزایش در تعداد پروازها، می‌تواند به تقویت همکاری‌های مشترک در زمینه‌های مختلف کمک کند. با توجه به پتانسیل‌های موجود در روابط دو کشور، انتظار می‌رود که این روند رو به رشد ادامه یابد و شاهد افزایش بیشتر تبادلات تجاری و گردشگری بین ایران و روسیه باشیم.

خدمات آریا کارگو : ارسال بار به تفلیس | ارسال بار به باکو | ارسال بار به استانبول | ارسال بار به مسکو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *