با توجه به شرایط پیش‌آمده و لغو کلیه پروازهای داخلی و بین‌المللی تا ساعت ۵ صبح فردا، پروازهای کاروان‌های عمره نیز با اختلال مواجه شده است.

معاون سازمان حج و زیارت اعلام کرده است که پروازهای امروز کاروان‌های عمره در رفت‌وبرگشت لغو شده و زائرانی که به ایران بازگشته بودند، در هتل‌های عربستان اسکان داده شده‌اند. همچنین، زائرانی که قرار بود امروز عازم جده شوند، در هتل‌های تهران مستقر شده‌اند تا وضعیت پروازها مشخص شود.

مسئولان سازمان حج و زیارت در حال پیگیری وضعیت پروازها از نهادهای مربوطه هستند و در صورت برقراری پروازها تا فردا، به زائران اطلاع‌رسانی خواهد شد. در غیر این صورت، برنامه‌های جدیدی برای ادامه روند اعزام زائران تدوین خواهد شد.

شایان ذکر است که ثبت‌نام برای سفر عمره همچنان ادامه دارد و تاکنون بیش از ۳۰ هزار نفر ثبت‌نام خود را قطعی کرده‌اند. همچنین، با توجه به شرایط موجود، اولویت‌های جدیدی برای برخی استان‌ها در نظر گرفته شده است.

سازمان هواپیمایی کشوری نیز اعلام کرده است که تمام پروازهای داخلی و بین‌المللی تا ساعت ۵ صبح فردا لغو شده است و شرکت‌های هواپیمایی موظف هستند تا در اسرع وقت نسبت به اطلاع‌رسانی به مسافران اقدام کنند.

با توجه به شرایط متغیر، توصیه می‌شود زائران به طور مرتب با مدیران کاروان خود در ارتباط باشند تا از آخرین تغییرات در برنامه‌های سفر مطلع شوند.

خدمات آریا کارگو : ارسال بار به تفلیس | ارسال بار به باکو | ارسال بار به استانبول | ارسال بار به مسکو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *