پروازهای ارزان قیمت آنادولوجت

ترکیش ایرلاینز، با اعلام آغاز اولین پروازهای ارزان قیمت توسط هواپیمای آنادولوجت، گام مهمی در جهت توسعه حمل و نقل هوایی با قیمت مناسب در ترکیه برداشته است. این پروازها از سال میلادی آینده راهیابی خواهند شد.

آنادولوجت: نوآوری در صنعت هوانوردی ترکیه

با تأسیس در سال ۲۰۰۸، هواپیمای آنادولوجت به عنوان بخشی از شرکت حمل و نقل هواپیمایی ملی ترکیه، برآمده از نیازهای حمل و نقل هوایی با قیمت های مناسب بوده و حالا با اعلام آغاز پروازها، گام بزرگی در جهت نوآوری در صنعت هوانوردی این کشور نهاده است.

استراتژی ارزان قیمت: سادگی و دسترسی برای همگان

آنادولوجت با تأکید بر ساده‌سازی خدمات و بهره‌گیری از پیکربندی کلاس اقتصادی، قصد دارد این مزیت را در قیمت بلیت منعکس کند. این گام بر آن است که خدمات حمل و نقل هوایی را برای همگان در دسترس قرار دهد و باعث ارتقاء این صنعت در اسکله جهانی گردد.

آینده‌ای روشن در حمل‌ونقل هوایی ترکیه

رئیس ترکیش ایرلاینز، احمد بولات، اعلام کرده است که این گام به عنوان بخشی از اهداف این شرکت برای دهه آینده در نظر گرفته شده است. بولات با اعتقاد به تبدیل آنادولوجت به بخش مهمی از صنعت هوانوردی ارزان قیمت در مقیاس جهانی، از آینده روشن و پر از نوآوری در این زمینه یاد کرد.

به نظر می‌رسد که با آغاز پروازهای ارزان قیمت، حمل‌ونقل هوایی ترکیه یک دوره جدید از رشد و توسعه را آغاز کرده و باعث دستیابی به استانداردهای بین‌المللی در این حوزه می‌شود.

با احترام ، حمل و نقل بین المللی آریا کارگو

خدمات آریا کارگو : ارسال بار به ترکیه ، ارسال بار به استانبول ، ارسال بار به آنکارا ، فریت مسافری ترکیه

0/5 (0 دیدگاه)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا