سازمان هواپیمایی کشوری به تازگی در اطلاعیه‌ای به شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی هشدار داده است که هرگونه سوءاستفاده از شرایط غیرمترقبه و افزایش بی‌رویه قیمت بلیت هواپیما، عدم تخصیص جایگزین به مسافران دارای بلیت باطل شده و فروش ظرفیت پروازها به نرخ بالاتر به مسافران جدید، به شدت پیگیری خواهد شد.

جعفر یازرلو، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری، با تاکید بر این موضوع که تمامی شرکت‌های هواپیمایی موظف هستند در اسرع وقت مبالغ بلیت‌های باطل شده را بدون هیچ کسورات اضافی به مسافران بازگردانند یا جایگزین مناسبی برای آن‌ها در نظر بگیرند، اظهار داشت: سازمان هواپیمایی کشوری به کلیه شکایات مسافران در این خصوص به دقت رسیدگی خواهد کرد و در صورت احراز تخلف، ضمن برخورد قانونی با متخلفان، پرونده آن‌ها به مراجع قضایی ارجاع خواهد شد.

این اقدام سازمان هواپیمایی کشوری در پی گزارش‌های متعدد مبنی بر افزایش بی‌رویه قیمت بلیت هواپیما در شرایطی که بسیاری از پروازها به دلیل شرایط خاص لغو یا با تاخیر انجام می‌شوند، صورت گرفته است. هدف از این هشدار، حفظ حقوق مسافران و جلوگیری از سوءاستفاده برخی شرکت‌های هواپیمایی از شرایط موجود است.

خدمات آریا کارگو : ارسال بار به تفلیس | ارسال بار به باکو | ارسال بار به استانبول | ارسال بار به مسکو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *