در راستای مبارزه با فروش غیرقانونی بلیت هواپیما و ساماندهی بازار این صنعت، سازمان هواپیمایی کشوری هشت سایت فاقد مجوز فروش بلیت الکترونیکی را برای انسداد به مراجع قضایی معرفی کرده است.

این سایت‌ها که با هدف ایجاد بازار سیاه و عرضه بلیت در کانال‌های غیررسمی فعالیت می‌کردند، به دلیل تخلف از مقررات سازمان هواپیمایی کشوری و فروش بلیت هواپیما بدون مجوز لازم، شناسایی و معرفی شده‌اند.

با توجه به اهمیت حفظ نظم و امنیت در بازار حمل‌ونقل هوایی و جلوگیری از فعالیت‌های غیرقانونی، سازمان هواپیمایی کشوری درخواست انسداد این سایت‌ها و درگاه‌های بانکی مرتبط با آن‌ها را از دادسرای عمومی و انقلاب ویژه فرودگاه‌های استان تهران کرده است.

«جعفر یازرلو» اظهار داشت: هشت سایت فاقد مجوز فروش بلیت الکترونیکی از سازمان هواپیمایی کشوری به نشانیwww.ratasafir.ir ،www.birjandair.com www.melatparvaz.ir ، www. Skyro۷۲-۴.ir ، www.mozhdehgasht.ir، www.flyabra.ir، www.cf۲۴۷.ir و www.ef۷۲۴.ir به دلیل نمایش و فروش غیرقانونی بلیت هواپیما، برای انسداد به معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ویژه فرودگاه های استان تهران معرفی شدند.

این اقدام سازمان هواپیمایی کشوری گامی مهم در جهت ساماندهی بازار فروش بلیت هواپیما و حفاظت از حقوق مسافران محسوب می‌شود. با مسدود شدن این سایت‌ها، از فعالیت افراد و شرکت‌هایی که به صورت غیرقانونی در این بازار فعالیت می‌کردند، جلوگیری خواهد شد و مسافران می‌توانند با اطمینان خاطر از سایت‌های معتبر و مجاز اقدام به خرید بلیت نمایند.

خدمات آریا کارگو : ارسال بار به تفلیس | ارسال بار به باکو | ارسال بار به استانبول | ارسال بار به مسکو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *