اخیرا اخباری مبنی بر وقفه در پرداخت ارز مسافرتی در ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی منتشر شده بود. اما غلامحسن صالحی، رئیس شعبه فرودگاه امام خمینی (ره) بانک ملی ایران، این اخبار را تکذیب کرده و اعلام نموده است که مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

صالحی در گفتگو با خبرنگاران، علت وقفه‌های موقت در پرداخت ارز را قطع سیستم‌های فراجا عنوان کرده است. وی تاکید کرد که این مشکل تنها در ترمینال سلام رخ داده و سایر ترمینال‌ها با اختلال مواجه نبوده‌اند. همچنین، همکاران بانک در این مدت با پرداخت دستی ارز، از ایجاد مشکل برای مسافران جلوگیری کرده‌اند.

رئیس شعبه فرودگاه امام خمینی (ره) بانک ملی ایران همچنین اعلام کرده است که تعداد دستگاه‌های خودپرداز ارز در ترمینال سلام به ۱۱ دستگاه افزایش یافته و با استقرار نیروهای انسانی اضافی در ترمینال شماره یک، سرعت پرداخت ارز به مسافران افزایش یافته است.

صالحی در پایان، ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر اینکه علت قطع سیستم، مشکل در بانک مرکزی بوده است را رد کرده و این مشکل را به قطع سیستم‌های فراجا نسبت داده است.

با توجه به توضیحات ارائه شده توسط رئیس شعبه فرودگاه امام خمینی (ره) بانک ملی ایران، می‌توان نتیجه گرفت که مشکلاتی که در چند روز گذشته در پرداخت ارز مسافرتی رخ داده بود، موقتی بوده و با تلاش همکاران بانک رفع شده است. همچنین، اقدامات انجام شده برای افزایش تعداد دستگاه‌های خودپرداز و استقرار نیروهای انسانی اضافی نشان از تلاش بانک ملی برای بهبود خدمات به مسافران دارد.

خدمات آریا کارگو : ارسال بار به تفلیس | ارسال بار به باکو | ارسال بار به استانبول | ارسال بار به مسکو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *