پرواز فوق العاده تهران-زاهدان برقرار شد

به دنبال پیگیری‌های اداره کل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان، پرواز فوق‌العاده در مسیر تهران-زاهدان-تهران برقرار شد. به گزارش خبرنگار مهر، مهدی خسروی بنجار، مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان، هدف از برقراری این پرواز را تکریم و رفاه حال مسافران و شهروندان زاهدانی عنوان کرد.

وی افزود: پرواز هواپیمایی ایرتور با شماره پرواز ۹۷۴ با هواپیمای از نوع ارباس ۳۱۰ روز چهارشنبه ساعت ۱۷ از فرودگاه مهرآباد تهران و ساعت ۲۰ از فرودگاه زاهدان خارج می‌شود.

خسروی بنجار با اشاره به وقفه ۹ ساله در اعزام زائران حج از طریق فرودگاه بین المللی زاهدان، گفت: پس از ۹ سال وقفه، چهارم اردیبهشت ماه جاری پذیرش، اعزام و بازگشت ۲۶۰ زائر حج در این فرودگاه انجام شد.

مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این اداره کل از مدت‌ها قبل برای این امر برنامه‌ریزی کرده و امکانات، خدمات، تسهیلات و تجهیزات مورد نیاز مسافران را فراهم کرده است، ابراز امیدواری کرد که در سایه این عملیات، رضایت نسبی عمره‌گزاران را به دنبال داشته باشند.

برقراری پروازهای فوق‌العاده می‌تواند به کاهش التهابات بازار بلیط هواپیما و تنظیم قیمت‌ها کمک کند. همچنین این امر موجب تسهیل در سفر مسافران و رونق گردشگری در این منطقه می‌شود.

خدمات آریا کارگو : ارسال بار به فرانسه ، ارسال بار به اتریش ، ارسال بار به سوئد ، ارسال بار به قبرس

0/5 (0 دیدگاه)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا