صدیق نیا، مدیرکل دفتر نظارت بر فعالیت فرودگاه‌ها و شرکت‌های هواپیمایی سازمان هواپیمایی کشوری، خبر از جبران کامل خسارت مسافران پروازهای هفته گذشته که به دلیل نقص فنی دچار فرود اضطراری شده‌اند، داد.

وی با اشاره به شکایت مسافران ایران ایر تور، کیش ایر و کاسپین، اعلام کرد که سازمان هواپیمایی به این موضوع ورود کرده و طبق قوانین حقوق مسافر، خسارت تمامی مسافران جبران خواهد شد.

صدیق نیا علت بروز مشکل در دو پرواز کیش ایر و کاسپین را نقص فنی اعلام کرد و از مسافران خواست تا شکایات خود را به صورت رسمی ثبت کنند.

وی در توضیح جزئیات این اتفاقات، به فرود اضطراری پرواز کاسپین در تبریز به دلیل نقص فنی و همچنین فرود اضطراری پرواز کیش ایر در اصفهان اشاره کرد.

مدیرکل سازمان هواپیمایی تأکید کرد که تمامی مسافرانی که به دلیل این اتفاقات دچار خسارت شده‌اند، می‌توانند با توجه به شیوه‌نامه حقوق مسافر، شکایت خود را مطرح کنند و مطمئن باشند که خسارت آن‌ها جبران خواهد شد.

این اقدام سازمان هواپیمایی کشوری نشان از توجه ویژه به حقوق مسافران و تلاش برای جبران خسارت‌های وارده به آن‌ها دارد.

خدمات آریا کارگو : ارسال بار به یونان | ارسال بار به ایتالیا | ارسال بار به بلژیک | ارسال بار به مجارستان

By آرش سعیدی

آرش سعیدی من فارغ‌التحصیل رشته مهندسی هوافضا هستم و از کودکی به پرواز و هواپیماها علاقه داشتم. فعالیت حرفه‌ای خودم را از سال ۱۳۹۴ با وبلاگ‌نویسی درباره اخبار صنعت هواپیمایی و نقد و بررسی هواپیماهای مسافربری آغاز کردم. پس از کسب تجربه، با چند نشریه تخصصی همکاری کردم و در حال حاضر، به عنوان دبیر بخش تحلیل و گزارش در یک مجله معتبر حمل و نقل هوایی فعالیت می‌کنم. تلاش من این است که اطلاعات دقیق و جذابی از دنیای هوانوردی را به مخاطبان ارائه دهم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *