رکورد جدید در فرودگاه اهواز؛ 1600 پرواز در یک ماه

فرودگاه بین‌المللی شهید سلیمانی اهواز در یک ماه اخیر شاهد انجام 1600 پرواز داخلی و خارجی بوده که این رقم رکوردی جدید برای این فرودگاه محسوب می‌شود.

افزایش تقاضا و پیگیری مسئولان، کلید این موفقیت

مهدی رزاز، مدیر کل فرودگاه‌های خوزستان با اشاره به این رکورد جدید، گفت: در یک سال گذشته به طور متوسط ماهانه 1100 تا 1200 پرواز در این فرودگاه انجام می‌شده است.

وی با بیان اینکه افزایش تقاضای مردم برای پرواز به اهواز و پیگیری‌های استاندار و مدیر کل فرودگاه‌های استان، شرایط را برای افزایش پروازها در این فرودگاه فراهم کرده است، افزود: در حال حاضر مسافران هیچ مشکلی برای پرواز به اهواز و تامین بلیط ندارند.

حج و پروازهای خارجی

رزاز در ادامه به برنامه‌ریزی برای پروازهای حج امسال از فرودگاه اهواز اشاره کرد و گفت: در ایام حج امسال 30 پرواز رفت و برگشت از این فرودگاه انجام خواهد شد و 3630 نفر از حجاج استان خوزستان از طریق فرودگاه اهواز به مدینه منوره اعزام می‌شوند.

وی همچنین از انجام پروازهای خارجی به مقاصدی مانند عمان، کویت و استانبول از فرودگاه اهواز خبر داد و گفت: 60 درصد از مسافران این فرودگاه به دلایلی مانند کار و تحصیل، مسافر ثابت هستند.

فعالیت 20 شرکت هواپیمایی در فرودگاه اهواز

فرودگاه اهواز در حال حاضر روزانه میزبان 20 تا 30 پرواز است.

شرکت‌های هواپیمایی ایران ایر، آسمان، ماهان، کاسپین، سپهران، ایران ایرتور، آتا، کارون، وارش، کیش ایر، قشم ایر، تابان و زاگرس در این فرودگاه فعال هستند.

این رکورد جدید نشان‌دهنده رونق روزافزون فعالیت‌های هوایی در استان خوزستان و افزایش تقاضا برای سفر به این استان است.

خدمات آریا کارگو : ارسال بار به فرانسه ، ارسال بار به اتریش ، ارسال بار به سوئد ، ارسال بار به قبرس

0/5 (0 دیدگاه)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا